Wednesday, April 6, 2011

Pesona Impian bersama Pelajar UUM, Kedah

 
Assalamualaikum...Pagi tu kami dighidangkan dengan sarapan nasi lemak & air teh... Sungguh istimewa layanan yang diberikan....sedap ikan bilis dia...hehe boleh ke suka ikan bilis je... walaupun penat xhilang lg...kami tetap bersemangat untuk berkongsi idea, maklumat dengan adik2 di UUM... 

 Rasa sungguh bertuah dapat berkongsi idea dengan para pelajar UUM, Sintok tentang cara pemakaian tudung, Make-up, matching kan baju yang bersesuaian & yang penting semangat keusahawanan dapat diterapkan dalam jiwa pelajar UUM. . . Talk tentang Usahawan disampaikan oleh Pn. Emy Dahlya dari X10der Muslimah Fashion. . . 

Sungguh tekun adik-adik semua mendengar apa yang diperkatakan oleh penceramah-penceramah jemputan... Tidak sedikit pun mereka berpaling kerana xnak tertinggal satu pun nasihat yang diberikan... ceramah ini di seling dengan pemberian hadiah cabutan bertuah... begitu gembira mereka yg mana no yang mereka dapat sungguh bertuah.... hadiah cabutan bertuah mmg cukup hebat ditaja oleh ALFIO RADO, MS LILY SHOP, X10DER DAHLYA, GARNIER, MAYBELINE & lain-lain. . . semoga adik UUM akan lebih bergaya dan self confidence bila keluar nnt. . . 

Akhirnya setelah selesai semua kami bergambar bersama-sama....






Nota: Jangan menilai orang hanya melalui pandangan. . . 

 




No comments:

Post a Comment