Monday, March 7, 2011

HARI INI!!!

السلام عليکم
(seperti biasa pembuka bicara kita sebagai ummat Islam)


Citer hari ni xde la menarik sgt. . . BUT 1 thing. . . hari ni ak telah menghantar surat resign kepada company dimana ak bekerja skrg PSKSB. . . nak dijadikan isu bos ak xsetuju ak kata ak nak berhenti 25hb. . . sepatutnya 1 month notice. . . tp ada ak kisah. . . ak berhenti awal sebab nak buat persediaan untuk ke company baru. . . & Insyaallah. . . 31 March 2011 ak akan berangkat ke UUM Sintok, Kedah. . . kerana mengahdiri bengkel kecantikan bersama Dara.com. . . 



Managing Director kepada PSKSB belum baca ke surat resign ak. . . ak dh email dh, xkan xbaca lg kot. hari ni bermula keje ak untuk menyiapkan segalanya sebelum ak meninggalkan tempat atau nak lebih sedap bla dr ofis ni...hehehe...happy keje sini time ada keje...sgt boring bile xdapat gaji...hehe. . . Semoga company ni akan bayar keseluruhan gaji ak bile tiba masanya. . . 



KINI dah 2 tahun lebih ak berkhidmat untuk company ni...kini tiba masanya untuk mencari persekitaran yang baru, dimana ada kawan2 baru, kerja baru, tugas baru yang lebih adventure. Menunggu untuk dapat peluang dalam kerajaan xtau bile la lg.. Insyaallah...1 hari nanti peluang itu akan tiba...  mudah2an...Amin... Tapi buat masa skrg ak akan bekerja dengan Puan Emy (Pemilik X10der Dahlya). . . sebagai PA & secara x langsung ak boleh la menumpukan sepenuh perhatian ak kepada bisness yang sedang ak jalankan sebelum mendapat kerja yang lebih baik. Insyaallah. . . Allah telah menjanjikan rezeki seseorang itu. . . jika rezeki ak disini maka tetapkan lah ak disini, jika tidak temukan lah ak dengan yang sebenarnya. 9/10 daripada rezeki datang nye dari perniagaan.  

  

Aku adalah aku. dan selamanya akan tetap aku. . . juga punya perasaan. . . semoga company akan lebih maju & berdiri diatas kaki sendiri. . . selamat tinggal semua kenangan yang sedih, suka, suka, duka. . . semoga ak lebih tabah. . . (",) (',') (,")



No comments:

Post a Comment