Tuesday, September 28, 2010

@Open@House@2010@

Salam...hari ahad tanggal 26-09-2010 ak telah adakan majlis rumah terbuka yang sedia terbuka.... Hidangan yang dihidangkan.. Majlis ini untuk rakan-rakan sekerja, Sekolej, Seuniversiti, seperjuangan dan kawan-kawan mama & abah.

Thank to all frenz from KUIS....rindu zaman kita bersama dulu terubat apabila bertemu kembali....masih adakah ruang untuk kita bergurau senda, bertepuk-tampar seperti dulu kala....walaupun sederhana tetapi kalian semua tetap hadir...

Thanks jua pada K.Emy, kerana menjadi tetamu yang kedua..hehehe....happy tengok semua ada...hope tiada kekurangan dlm masakan & hidangan yang ada..pada Nurul & pasangan, Ros & Suami, juga pada Aida & Nixx....terima kasih kerana sudi datang.....:-)

 
Paling aku gembira sekali adalah, thank to anna & wan, kerana sanggup turun dr Johor ke KL untuk dtg ke beraya rumah k,su....pada K.yati walau dalam kesibukkan kerja sudi juga datang rumah su...hehehe....

Menu yang dihidangkan hari tu adalah, Mee kari, Spagethi (from my cousin), Laksa Lemak (makanan Kelantan), Biskut raya, & also Rojak Buah. Ada buat coklat utk bg pd tetamu yg hadir tp terlupa nak bg...huhu.... Tak mengapalah, janji semua pulang dengan puas hati.:-)

No comments:

Post a Comment